2009-09-04 @ 19:12:33

AVSLUTA MENINGEN :


Jag har insett att min senaste kyss:
var från jonas, tack för den.
Jag lyssnar på: skitmusik enligt jonas iallafall. det finns en playlist.
Jag pratar: inte allt för mycket.
Jag tycker om: bajs på mackan.
Jag avskyr när folk: försöker ta hand om mig.
Min bästa vän är: jonas.
Min första vän hette: jan.
Kärlek är: jonas.
När jag borstar tänderna: använder jag min rosa tandborste.
När jag lagar mat: vill jonas inte ha, fast han måste äta ändå.
Jag tänder på: jonas.
Det sexigaste yrket är: inte fittgrävare.
Det är charmigt när: jag kommer på något bra att skriva.
Jag är rädd för: inget alls.
Den värsta kännslan är: vakna upp på morgonen av att jonas är borta.
Den bästa kännslan är: alla bra?
Jag är bäst på: massa saker.
Jag är sämst på: att vända pannkakor.
Om jag va ett djur skulle jag vara: dinosaurie.
Om jag va en insekt skulle jag vara: liten som fan.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en kratta. för dom har coolt hår.
Jag kommer alltid att vara: mig själv.
Det finaste som finns är: jonas röv.
I sommar: hade jag kul.
Sist jag grät var: väldigt länge sedan. inte.
Jag kan: suga av mig själv.
Jag kan inte: inte slicka mig sälv i röven dock.
När jag vill tänka går jag: och låter bli.
När jag bakar så bakar jag: inget, för jag bakar inte.
Min mobiltelefon är: gammal och luktar bajs. trufax.
När jag vaknar på morgonen: försöker jag övertyga jonas om att suga av mig.
Innan jag går och lägger mig: plockar jag undan efter jonas.
Just nu tänker jag på att: jag borde laga mat.
Bebisar är: jobbiga.
Idag har jag: en penis i pannan.
Ikväll ska jag: mysa med jonas.
I morgon kommer jag: supa?
Jag vill verkligen:  ha sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0