2009-10-30 @ 19:49:07

oh hai, min väldigt aktiva och otroligt underbara superawesome bloggjävel som ingen bryr sig om. 

vi fick svar från dom där adoptionsmänniskorna. there will be no babies in this house. jonas är emo. surar i soffan. visst är det otroligt roligt? så nu får vi övertala luiza att hon ska låna ut sin livmoder till oss i nio månader. det kommer nog gå jättebra. hur ska hon orka hålla sig hemma så länge? det blir nog jättebra ändå.

kolla inte på paranormal activity mitt i natten. jag drömde mardrömmar om demoner hela natten. jonas said so.

Kommentarer
Postat av: alice

tråkigt det där med adoptionen.

ni fixar en unge på nåt sätt!

håller med om paranormal activity. jag kollade på den ensam i total mörker, jävla pucko.

2009-11-20 @ 00:42:10
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0