2009-05-13 @ 20:05:20

ALLMÄNT... 
Namn: Ezra Regenbogen
Piercingar: Börja räkna. (Tre i läppen, septum, bröstvårta, kuk har jag glömt någon?)
Tatueringar: "Game Over" på fingrarna, kthanx. 
Längd: Längre än Jonas i vilket fall. Det är inte så svårt, lewl. 
Skostorlek: 41 
Hårfärg: Svart
Är du kär i någon: Du kan vara kär!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag gillar Stockholm, tack.
Tänker du på självmord: LMAO, jag har bättre saker att tänka på. Jonas kuk, tex. 
Tycker andra att du är attraktiv: Haha. 
Vilket shampoo använder du: Sån där två-i-en-sak. 
Vilken parfym använder du: Ingen. Parfym är för bögar.
Vad är du rädd för: Att Jonas ska dö.
Gillar du att tvätta: LAWL, gillar DU att tvätta? Nej precis.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har aldrig åkt.

SENASTE... 
Film du hyrde: Jag tror aldrig jag hyrt en film själv. 
Film du köpte: Köper sällan filmer, wtf. Har du hört talas om tanka? 
Låten du lyssnade på: Lady Gaga - Summerboy. (Tur att Jonas inte hör mig nu)
Låten du hade på hjärnan: Hej hej, hemskt mycket hej. JAG VET.
Låten du laddade ner: The Salmon Dance.
Personen du ringde: Var nog Jonas idag.
TV program du tittade på: TVn står alltid på. Just nu är det reklam.
Personen du tänkte på: Jonas, tbh.

FAVORIT... 
Mat: Typ, pizza.
Låt: Stateless - Bloodstream.
Sak att göra: Knulla med Jonas. 
Sport: Alltså, nej.
Dryck: Öl, kort och gott.
Kläder: Shorts och någon random XXL-tröja.
Film: Pass.
Bil: CAREFACE? (Oj jag blev just lite omanligare)

ANTAL... 
Gånger du varit kär: Runt 4, riktigt kär då.
Gånger ditt hjärta brustit: Over and over again.
Hjärtan brustit på grund av dej: Hur i helvete ska jag kunna veta det?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: EZRA REGENBOGEN - NYA DUMBDLEDORE! Igår. I the Daily prophet. 
Ärr du har på kroppen: Ett, två, tre, fyr, fem, sex... Ah sex med Jonas. :] -off topic-

SENASTE... 
Bok du läste: Oliver Twist. Var till skolan. Läsa är gay.
Personen du fick mail av: Någon random, "Hej jag vill adda dig på msn".
Personen du fick brev av: LMAO, någon räkning. Tror det var ett hot från kronofogden till och med.
Personen du fick sms av: Vikki.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sjukt länge sedan. 

ÖVRIGT... 
Vad har du gjort idag: Uh, snorat mest. Feberyrat. Snorat på Jonas.
Var det kul: Jag kissade på mig för det var så himla kul.
Hur tidigt stiger du upp: Oftast knappt alls. Jonas är sexig när han är nyvaken.
Gillar du att slåss: TAND FÖR TAND!
Vad ska du göra ikväll: Sova. Bli frisk!
Är du seriös: Ofantligt.
Vad är du allergisk mot: Dig.
Var har du ont: Halsen, ögonen, kroppen.
Använder du hårspray: Öh, ibland kanske.
Kan du stå på händer: Ohja, jag är så akrobatisk.
Favorit serie: DIN MAMMA KAN VARA FAVORIT SERIE.

ÖVRIGT MER... 
Salt eller socker: Svinkoppor!
Gillar du ketchup: Nomnomnomnom.
Är du glad nu: Otroligt.
Var du glad igår: Otroligt.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Du kan snart ligga där? 8D
Vad dansar du till: Jag dansar till nationelsången med nog mycket alkohol i potten. 
Stockholm är: Sverige's huvudstad.
Göteborg är: Inte Sverige's huvudstad.
Kan du sjunga: Se "Vad dansar du till".
Mer värt än guld: Jonas.
Spaghetti eller makaroner: Potatismos.
Ett land jag helst vill besöka: Polen.
Ska bli skoj: Snora ner min future hubby.
Ska inte bli skoj: Att dö?
Sparar till: Uh, smekmånad?
Väntar på: Att Jonas ska gå och lägga sig så jag får det med.
Pålägg som gäller: Daniel's trimlade penis
Dagens dryck: Sperma med lite socker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0