2009-05-12 @ 15:18:12

lawl. jag tror jag har knarkat nässpray hela dagen idag... det siger, för jag kan ändå inte andas, och nu sinner det både snor och nässpray över hela stället. det suger. jag har ont i näsan och i öronen och ögonen och i hela kroppen när jag tänker på det. det suger. jag vill bara gå och lägga mig och sova och inte vara här alls. men jag gick till jobbet ändå, även fast jag mest bara satt på en stol och snörvlade hela dagen. chefen bara gravade och skakade på huvudet, och jonas var inte så jävla mycket bättre heller. skanks. dö kan dom allihopa. det var någon kund som kom in idag och började babbla... han ville göra en tatuering med vad han tyckte var meningen med livet... jag minns inte vad det var. någon bonde var det typ, så någonhundjävel eller nått. en ko? fan vet jag. tur att jag inte tattuerar. så frågade han jonas vad meningen med livet är. han sa "ezra" utan att ens blinka. 

vad kände jag då? även fast jag satt på en stol bakom och tjuvlyssnade så hörde jag ju vad han sa. jag hörde det och fick den där trevliga känslan av när man nästan håller på att kissa på sig. mhm. det är en trevlig känsla. så tog jag mig upp och la armarna om jonas nacke och borrade in näsan vid hans hals och snörvlade där en stund istället. hur länge vi stod/satt så vet jag inte... någon minut kanske. det kändes som en evighet. mer än en evighet. som två. jonas luktar gott. ibland iallafall. okej, han luktade gott idag för jag känner inte hans odör med den här näsan. lawl. lawl lawl lawl.



jonas harald krantz.
i think i might've inhaled you.
oh nej just ja. jag kan ju inte sniffa annat än snor idag.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Så illa luktar jag inte ):

Men älskar dig <3

2009-05-12 @ 15:20:29
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0