2009-05-05 @ 09:18:30

jonas är så sjuk i huvudet. moj boze. han la ut hela sitt namn så då vill jag också göra det. ezra bozydar regenbogen är hela mitt namn, w00t! ni kan inte hitta mig på någon svensk sida för jag är inge folkborkförd i sverige, haha. yepp, på pappret är jag fortfarande polack rakt igenom. skit samma. jag får gifta mig med jonas så får jag svenkt medborgarskap. åh ja, jonas är en jävel på att jucka en upp i munnen. jag har kramp i munnen. seriöst. luis yay har helt slutat bry sig. neat. som om jag inte hört henne och charlie rullat runt inne i hennes rum liksom. hur fan hon nu hittade det där hårtrollet. lol. jag ska nog fria till jonas snart, haha. seriöst though. det kommer hända. på riktigt, för han tyckte inte mitt msnfriande var fint nog för honom, den bortskämda snorvalpen.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, gör de lite romantiskt denna gången då :) gör de väldigt mysigt osv. De tror jag Jonas skulle gilla :)

2009-05-06 @ 12:32:49
URL: http://nogg.se/lojloj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0