2009-05-17 @ 12:12:52

haha, jesus. vad ska jag säga? jag var typ aprak när klockan var åtta igår? nio kanske, om jag har tur. jag hade så jävla kul, och det var så jävla skönt att inte ha feber mer så jag kan tänka ordentligt. annars blir det typ overheating på en gång. jag tappade bort jonas någonstans, slutade med att jag satt i ett badkar och hinkade shootar med någon som jag aldrig träffat förut. sen försökte hon hångla med mig men då fick det vara bra, jag satte mitt shootglas mellan tuttarna på henne och sen gick jag för att leta reda på jonas. han stod vid en dator och hängde, se hans fylleinlägg på hans blogg. vid det laget var jag rätt kåt och jag tog ut honom på balkongen och så knullade jag honom därute. tydligen var det sånt där one way see through glas, så det var mörkt för oss och fyllt synligt för dom. jag fick en video mmsat till mig imorse på det. jonas var sjukt sexig måste jag säga. synd att jag har för mycket huvudvärk för att orka ha sex med honom en gång till just nu. kanske i kväll. jonas söp bort sina kläder efter att han strippat för mig, så han fick låna mina byxor och min tröja och jag gick hem i kalsonger och t-shirt. rätt najs måste jag säga, fast alla glodde som apor på mig i pendeln. 

jag hade kul iallafall. och jag minns iallafall nästan allt som hände. fast jag minns inte varför jag vaknade upp med jonas sovande på mig i det där badkaret igen. jag har fett ont i ryggen. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0