2009-05-22 @ 13:14:19

hahahahahahahah jag hade så jävla kul igår så ni vet inte. hahahaha. hahahah! hahahahaha! jag hade mitt egna lilla privat zoo där ett tag, alla kröp runt på golvet och skällde och gnäggade och jag vet inte allt. gjorde dom det på kommando fick dom lite dricka! :D jonas var naken igen, och så hittade vi ett fint litet koppel som jag satte på honom och så kröp han efter mig hela kvällen och var en snäll hund. naken. det var sexigt. grrh baby, vey grrh. hunden, vars koppel det var, kom ut efter en stund (den var tydligen instängd någon stans) och så försökte den sätta på jonas! hahaha! jag tror aldrig jag har garvat så mycket i hela mitt liv. fast jag räddade honom. det är bara jag som får sätta på jonas. så det så. sen har jag en minneslucka och sen stod jag ute på balkongen och jonas var inte där. minneslucka. sen kom någon och sa åt mig att komma in för jonas satt och grinade och skrek efter mig. han var fastbunden i ett element, och typ... jag vet inte. sov? halvsov? nått. och grinade och skrek på mig, så jag satte mig där och typ tröstade honom eller nått. minneslucka. morgon. så skulle vi gå hem, men den som knutit fast jonas hade dragit åt kopplet så hårt så vi fick inte upp det. erik gick och hämtade en kniv och skar bort det. att få av det där jävla halsbandet var ju en helt annan sak. JONAS DU HAR SÅ STORA JÄVLA ÖRON. och dom står ut. helt omöjligt. jeez. iallafall. så... ja, just det! jag fick en massa videos mmsade till mig nyss. mms bomb! naken jonas, gråtande jonas, jag som försöker trösta jonas och jonas som dregglar ner hela min bröstkorg. livet är så roligt.

fast vi hade inte sex. det suger. jag vill ha sex ):

Kommentarer
Postat av: alice

hahaha! det låter som en väldigt speciell kväll måste jag säga ;}

2009-05-24 @ 15:05:46
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0