2009-07-15 @ 14:33:02

öh okej. den bordeglömda bloggen blåses full med liv av ett otroligt intressant inlägg om... ingenting alls. jonas kanske. ag gifte mig. zomg. lol, jag tror inte ens någon läser den här bloggen längre, men okej. jag gifte mig med jonas. och sen åkte vi till polen, och vi är till med med kvar här nu. snart åker vi till hawaii iallafall. jonas päron är rich bitches. och uppskattar väll att någon kan ta hand om den lille spillevinken. den någon är jag då. inte liam, inte lollo. lol. LOL LOLLO. nej okej. SERIOUSLY, jag orkar inte skriva nått... det suger. 

jag har det bra. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: alice

jag läser. och jag har väntat på uppdatering, här kom den!

2009-07-19 @ 00:03:14
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0