2009-07-21 @ 20:07:30

fortfarande kvar i polen. det är skönt att kunna gå ut på gatan och prata sitt modersmål utan att folk glor på en som om man var dum i huvudet. det är skönt att inte behöva tänka så mycket på om man böjer ord rätt, stavar rätt eller uttalar rätt. ja, ag har bott i sverige rätt länge nu, men jag var alldeles för ignorant att bry mig om att lära mig hur allt skulle vara när jag fick chansen. den enda som kan rätta mig nu är jonas, och det gör han inte för jag hatar när folk rättar mig. rätta mig inte.

det ska bli skönt att dra vidare. åka till hawaii istället, så våran smekmånad kan komma igång. polen = semster. hawaii = smekmånad. jag saknar nästan mitt jobb. hoppas jag har många bokningar när jag kommer hem. jag vill göra hål i människor. kanske jonas vill ha fler piercingar? annars kanske jag gör om den jag hade i bröstvårtan. jag vill göra hål i någon. jag vill göra hål i någon. jag vill göra hål i någon. 

att skeda med jonas hela dagarna är rätt underbart. vi vaknar, slår på tvn och glor på den hela dagen och käkar vindruvor. ag är hemkst insatt i the hills och the city nu känner jag. mtv är det enda jonas vill se på för det är på engelska. 

jag är lyckligt gift.
min man är smal.
jag kan räkna hans revben när han ligger på sidan.
ett, två, tre, fyra... 

ett två tre fyra.

etttvåtrefyra.

jag har inte klätt på mig på 48 timmar.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Älskar dig Ezra, och såå smal är jag inte längre. Jag har faktiskt gått upp i vikt

2009-07-21 @ 20:58:52
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0