2009-08-29 @ 12:52:48

jag är så jävla sjuk just nu. det är så fucking jävla drygt. vaknade upp i morse och allt var bara åt helvete, så jag kom inte upp förens klockan var typ 12. gick hit. jag hör inget. jävla lock i öronen. spelar ingen roll hur många gånger jag snyter mig för det kommer bara tillbaka. hela hela hela tiden. vet inte var jonas är. ute tror jag. jag ringer honom om en halvtimme om han inte hört av sig.

nä. jag mår inte så bra. både på det ena och andra viset. jag hatar att erkänna det, men jag saknar mamma. jag behöver luis yay, behöver henne som fan. jag vill inte åka in igen. jag vill inte ta upp en massa saker som jag gjorde som mindre. emo ezra. bli glad igen.

min hals gör ont. nu ska jag gå och se om jag kan lokaliera några näsdroppar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ring och prata med luis yay, de kanske hjälper lite (:

2009-08-29 @ 14:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0