2009-08-18 @ 13:25:06


jag och luis yay är dom sötaste barnen på den här sidan mars.

kafferast. eller vad man kallar det. jag har hålet två läppar än så länge. den enda hade redan två så det var nemas problemas medan den andra gick det lite värre för. det är okej för ezra är en snäll pappa piercare och chillar med dom lite. jonas är snygg. jag vill åka hem och ha sex med honom hela dagen. jag har ringen i en kedja runt halsen, för det är jobbigt att ta av och på den när man ska hålla på med dom jävla plasthandskarna. jonas gick hem. han var för trött. jag är kvar här med några andra töntar. två till bokningar idag. sen städa. sen jonas. 

Är du..
Arrogant: vad betyder det? D:
Osäker: inte direkt.
Trött: skapligt
Intressant: you tell me?
Smart: ett och ett är två men blir tre när vi blir ett...
Barnslig: haha, nej.
Liten: inte det heller.
Lätt: tyngre än jonas, lättare än dig.
Skoltrött: inte gått så fasligt mycket i skolan.
Rolig: inte det heller.
Pratglad: inte direkt.
Frågvis: inte det heller.
Organiserad: som fan.
Hälsosam: inte direkt.
Blyg: i speak my mind.
Attraktiv: åh, självklart. not.
Lätt uttråkad: öh. jag vet inte.
Vegetarian: nej.
Besatt: nej. jo. lite.
Pålitlig: otroligt. nej seriöst, jag är det.
Filosofisk: nej.

Har du..
För många vänner:
nej.
Förföljelsemani: inte pecis. men följ inte efter mig.
Tvångstankar: nej.
Färgat håret: oui.
Brutit några ben: nej. c:
Några piercings: ja. läppen, kuken, bröstvårtan. näsan. fler kommer väll.
Egen dator: why yes.
Gjort bort dig rejält: nej, jag är cool.
Bra självförtroende: ja. sort of?
Komplex: en del.
Kysst någon: ja.
Haft sex: hela tiden.
Tagit nakenbilder: kolla längre ner (:
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej.
Varit kär: ja.
Blivit kär i någon på nätet: nej.
Dumpat någon: nej.
Stulit någonting: ja.
Gjort något olagligt: jag hade ju stulit, duh.

Vem..
Saknar du: jonas.
Vill du döda: dig?
Rörde dig sist: tjejen jag piercade.
Slog du sist: minns inte. luis yay?
Kramade du senast: jonas.
Kysste du senast: jonas.
Skrev du till sist: minns inte.
Vill du vara som: jag är väll rätt okej som mig själv?
Sårade dig sist: jonas.
Vill du bli galet full med: jonas.
Gjorde dig riktigt glad senast: jonas.
Fick du sms från senast: luis yay.
Ringde dig senast: adrian.
Ska du gifta dig med: är redan gift.
Får dig att skratta: jonas, luis yay, eric, adrian. bart simpson.


till dig jonas. i goez nudez.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej. Min man har inget liv. Och jag undrar fortfarande varför du är vältränad.

2009-08-18 @ 19:54:02
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0